0
נתרמו עד כה מתוך 180,000 ₪

אמא באמצע החיים

שמי יערה לב-אדלסון. בת 36 ותכף עוד חודש כבר בת 37.
אומנם אני רווקה (בינתיים…) ועוד כמה חודשים אגיע לשנתיים בהם אני זוכה לשמש כאם אומנה לאחיינית שלי, בת התשע וחצי, שנמצאת אצלי במסגרת אומנת קרובים.
 
גם אני וגם האחיינית האהובה שלי מגיעות מרקע משפחתי לא פשוט, ובחרתי עבורנו את העיר חיפה לגור בה. למרות שיש לי הורים אהובים ויקרים, אין לנו תמיכה פיסית או גב כלכלי להישען עליו.
 

ביחד, אנחנו מפלסות דרכנו בעולם.

בימים כתיקונם, אני עובדת כמנהלת תכנית לילדים ונוער בסיכון בעיר שאינה עיר מגוריי.
מאז שהחלה האומנה, נאלצתי לרדת בהיקף אחוזי המשרה וזאת על מנת להצליח ולתמרן בין הצרכים הנדרשים סביב גידולה.
כתוצאה מכך, המשכורת שלי נפגעה.
 
במהלך השנה האחרונה יצרתי את "מתנות ללב ולכיס" – מתוך חיבור וקשיבות רבה לאינטואיציה, אני מלווה אנשים רבים מרחוק ומקרוב בהענקה של מסרים מחבקים ללב בשלל גוונים וצורות.
אני מאמינה שכולנו באנו לכאן להיות מזכירי הלב אחד של השנייה ושתזכורת רכה לעצמנו היא דבר שתמיד צריך ורצוי שיהיה זמין לנו ואני משתמשת בכל הלב שלי כדי להיות מזכירת לב כזאת עבור אחרים, ואני גאה מאוד במה שעור וגידים שנרקמים כל יום מחדש.
 
 
במהלך ההתפרצות של הקורונה הראשונה והסגר הראשון, בהיותי בבית כעובדת לא חיונית, מצאתי גוש בשד ימין. אובחנתי בשלב 2 של סרטן השד ותוך חודשיים נאלצתי לעבור ניתוח מקומי להוצאת הגידול. כולי תקווה שאני מאחורי כך.
 
בשנה האחרונה דברים קרו מסביבי ובתוכי באופן שבו אפשר לומר שנכנסתי למשבר אישי וכלכלי עמוק.
 
סביב האימהות החדשה וסביב הפרנסה והמחלה שבאמצע ובניסיון לפלס את דרכי לבדי ולהבין איך להתמודד ואיך לשלב את הכל.
 
על אף הניסיונות הרבים להחזיק את ראשי מעל המים והיצירתיות הרבה בפיתוח מקורות הכנסה, כולל תמיכה של המדינה עבור אומנת הילדה, הגעתי למצב כלכלי קשה ביותר.
 
היקף ההלוואות שלי בבנק גדל בשביל שאצליח להחזיק מחודש לחודש ובסופו של דבר, אני במצב בו הגעתי ל 180,000 ש"ח חוב לבנק.
 
הצעד הזה של גיוס המונים הוא צעד שנעשה מתוך בחירה מודעת לעצור את הגלגלים של המשבר.
אני רוצה לצאת לדרך חדשה. אני רוצה להבריא תרתי משמע ולתת סיכוי אמיתי להתפתחות וגדילה של הבית שלי ושל הילדה.
 
עם כל הבושה והכאב שעולה לי סביב כל הצעד הזה, אני משתפת את חיי בכנות.
זכיתי למלאכים רבים שהציעו את תמיכתם ואת תשורתם כאן, ויש כאן חגיגה של שפע שאני כולי תקווה שלצד התרומה שלכם גם תקבלו עבור עצמכם משהו שממש תשמחו לקבל מתוך עונג ואהבה.
 
אשמח ביחד אתכם לצאת לדרך חדשה, לסיים את המשבר ולסלול מחדש את כיוון חיי ושל הילדה.
 
תודה על כל תמיכה ותרומה.
באהבה ובהודיה,

יערה לב-אדלסון.

סכום הגיוס – 180,000 ש"ח תאריך סיום הגיוס – 4.12.2020

חובה לרשום בכל דרכי התרומה עבור יערה לב אדלסון.

התרומות עוברות דרך עמותת "גיוס מהלב" ע"ר 580672053

  1. ביט עמותה – 050-219-9414
  2. ביט עמותה – 0525556880
  3. פייבוקס עמותה – 052-5556880
  4. פייבוקס של יערה מחובר לחשבון הבנק של העמותה -052-3073532
  5. העברה בנקאית – מספר חשבון בנק עמותת גיוס מהלב – 61070, סניף 644 בנק מרכנתיל – יש לציין עבור יערה לב אדלסון.
מגוון תשורות לבחירתכם

מפגש ליווי וטיפול בנשים בתהליכי גירושין או לאחר גירושין

250 כמות: 2 | מיקום: מרחוק, ווירטואלי, בכל הארץ
  • אפרת לי-עוז הנס מלווה נשים במעברי החיים שלהם, שנמצאות בתהליכי פרידה וגירושין או לאחר. אפרת לי-עוז הנס היא מלווה בתהליכי התפתחות משמעותיים דרך גוף-נפש.

אנהל'ה - צילום עם רגש

1300 כמות:2 | חיפה, קריות, טירת הכרמל
  • אנהל'ה צילום עם רגש. צילומי הריון, הנקה, פעוטות, ילדים ומשפחה. שעתיים של חוויה משפחתית מהנה ומעצימה. לוקשיין - בבית בסגנון לייף סטייל או בטבע. 90 תמונות דיגיטליות באיכות גבוהה מאוד.

מפה נומרולוגית בשילוב קריאה בכף היד לניתוח אישי והכוונה מאת נועה חריש

500 כמות: 1 / כל הארץ, נעשה בוואטסאפ
  • מפה נומרולוגית אישית לניתוח אישי-זוגי-קריירה, הדברים המעכבים והמקדמים אותנו, ואיך לתכנן את הדברים החשובים לנו בחיים, המפה מוגשת בשילוב קריאה בכפות הידיים. התשורה מוגבלת ל-2 בלבד. זמן היעוץ - שעתיים-שלוש. מתאים למי שמוכן/ה להיות קשוב לאמת הפנימית ולעשות שינוי.

"מחכה לחושך שיופיע"מאת נטלי מנחם

65 עותקים: 4
  • ספר שירים בשפה פשוטה, מתארים את האור שמופיע בחושך ואת החושך שבלעדיו, לא היה אור. ספר ביכוריה של נטלי מנחם. טקסט מתוך הספר: אדם, הוא לא צריך הרבה, רק אדמה טובה לרגליו. אדמה שתחבק אותו אליה כשיפולו שמיים מעליו. עלות הספר 50 ש"ח + 15 ש"ח דמי משלוח

חודש מסרים מחבקים מאת יערה לב אדלסון

150 כמות: 6 / נעשה בווטסאפ
  • לקבל פעם בשבוע, למשך חודש, מסר מחבק אינטואיטיבי ממני כתזכורת רכה ותומכת.

יעוץ ליציאה מדילמה מאת יסמין גלקר וייסבורד

350 כמות: 2 אנשים / בזום
  • סשן זום של שעה וחצי במהלכו נמפה דילמה ונייצר תכנית ברורה כדי לצאת מהדילמה ישר לפעולה. יסמין גלקר וייסבורד היא מנהלת שיווק בעברה ויועצת אישית בהווה. עוזרת ביצירת תכניות פעולה בצמתים חשובים בחיים.

מפגש אימון מאת אלה ביטון

250 כמות:1 / פגישת זום
  • מפגש אימון על זיהוי אמונות בחיינו שכבר אינן משרתות אותנו יותר. באמצעות שיח ושילוב כלים שונים של מדיטציות ותרגולים. מדובר בשיטת אימון אינטואיטיבית אשר מתאימה את עצמה למתאמן.

טיפול רפלקסולוגי מאת מירי לביא

250 כמות: 1 / מיקום: רמת גן
  • טיפול רפלקסולוגי מקצועי בן שעה, הקלינקה ברמת גן.

שיחת ייעוץ על מערכות יחסים פתוחות עם מאשה הלוי

400 כמות: 1 / מיקום: כל הארץ - בזום או בטלפון, או בקליניקה בשוהם
  • אם אתם מתלבטים לגבי פתיחת מערכת היחסים או פתחתם וקשה לכם אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ עם מאשה הלוי, מומחית למערכות פתוחות.

טיפולי ריבלנסינג עם המטפל נחשון מזרחי

300 כמות: 3 | מיקום: קרית אונו
  • עיסוי הריבלנסינג הוא שילוב של 2 טכניקות עיקריות: עיסוי רקמות עמוק שמשלב עבודה מאד איטית בהתאם לצרכי המטופל והקשבה לגופו והנעת מפרקים. ריבלנסינג מסייעת בשחרור חסימות רגשיות ופיזיות. נחשון מזרחי הוא מורה ליוגה, מטפל בריבלנסינג, תטא הילינג, NLP ועוד.

מנדלת תיקשור מאת רות דקל

400 כמות: 7
  • מנדלת תקשור מאפשרת לנו לקבל מסרים מהתת מודע. במפגש (בהרצליה, או בזום) נעשה מדיטציה קצרה, נקשיב לבקשה שתעלה, ניצור מנדלה בתבנית המותאמת לנושא, נתבונן בה ונקבל ממנה מסר. רותי דקל היא מתקשרת, ציירת ומטפלת רוחנית.

קואצ'ינג טרנספורמטיבי עם טליה סול

900 כמות: 2 | מיקום: בכל הארץ, מתבצע ווירטואלית בשלל אמצעי המדיה
  • תכנית ליווי אישית לתהליכי התעוררות, ריפוי, העצמה והגשמה . בשילוב עבודה עם תת- המודע. התכנית כוללת 4 מפגשים אישיים של כשעתיים כל אחד (סה"כ 8 שעות של אימון וריפוי) באונליין, ליווי אישי בוואטספ במהלך השבוע , ושילוב יחודי של כלים טיפוליים שונים ממגוון כלים רחב כגון תטא הילינג, nlp, שמאניזם ועוד. התכנית בת חודש.

ציורי גוף וצילום לאישה להריון או לזוגות מאת טלי רטר

400 כמות: 1
  • תיאור התשורה: להנציח רגעים של חיבור לגוף המשתנה בהריון דרך ציור גוף וצילום או ציור גוף משותף לזוגות, ע"י האמנית וציירת הגוף טלי רטר.עלות ליחיד - 400 ש"ח רכישה זוגית בעלות של 800 ש"ח יש לרכוש שתי תשורות.

מפגשים אישיים ברוח תקשורת מקרבת מאת לימור שגב

250 כמות: 3 / בזום או בקליניקה באלון הגליל
  • 250 לשיחה לאדם שבוחר מפגש אחד עבורו או 3 שעות. תיאור התשורה: ברוח העיניים המיטיבות של תקשורת מקרבת, ניגש להביט ביחד בכל נושא ותחום בחייכם שאתם רוצים להעמיק בו התבוננות רכה ומקרבת - זוגיות, התפתחות אישית, קריירה ועוד. השיחות מתאימות גם לאנשים ללא רקע בתקשורת מקרבת.

ליווי שנתי פרטי במסרים מחבקים מאת יערה לב אדלסון

500 המחיר לאדם | כמות:4
  • פעם בשבוע לאורך כל השנה מאוקטובר  2020 עד אוקטובר 2021 תקבל ממני מסר אישי מחבק ומלטף כפי שיעלה עבורך, פעימה שבועית קבועה של תזכורת רכה וחיבור לעצמך.

"לאהוב לשם שינוי" שיחה עם אוריאל תמיר טלר

200 כמות: 4 . מיקום: בזום או באמירים
  • שינוי יכול להיות מפחיד, עצם המילה מעוררת בנו פחדים וחשדות, אנחנו מיד רוצים להתרחק. רק מה אם זה לא היה כזה מסובך? מה אם זה לא היה כל כך קשה? הייתם משנים יותר? מסיפור חיי, שכלל ילדות בצל התעללות קבועה מהילדים איתם גדלתי, יכולתי ללמוד לפחד, ואכן למדתי, רק שאז החלטתי אחרת, החלטתי לאהוב. שמי אוריאל תמיר טלר, בן 40, פרוד ואב לנינה. מאז ומתמיד אני זוכר את השינוי כחלק קבוע בחיי, בהתחלה פחדתי ממנו עד מוות, היום הוא חבר טוב שלעולם לא אוותר עליו. אשמח שתזמינו אותי לשיחה בה נשים פוקוס אוהב ותומך בהתיידדות עם השינוי אותו אתה מבקש. 
0
נתרמו עד כה מתוך 180,000 ₪