ש"ח
נתרמו עד כה מתוך 200,000 ₪

שלום לכולם,

 

" אימא למה אין לי אחים …?
זה מה שאורי שואל אותי , אחרי 7 שנים של טיפולי פוריות קשים ומתישים יצאנו להליך פונדקאות להגשים לאורי ולנו את החלום לילד נוסף.

למי שמכיר ולמי שלא מכיר אותנו אנחנו עמית וכפיר נשואים באושר 15 שנה והורים גאים לאורי הנסיך שלנו.

אנחנו מבקשים מכם לרגע לעצור ולדמיין את התחושה והחוויה שאתם חובקים ילד בזרועותיכם, להריח את הריח שלו,לשמוע את הבכי הראשון , הצחוק החיוך שלו , המבט בעיניים שלו, התחושה שהוא שם את הראש על הכתף  , לחבק ולאהוב ופשוט להיות…

אנחנו מבקשים להגשים את החלום שלנו להביא אח או אחות לאורי ולחבוק תינוק נוסף בזרועותינו.

אורי הגיע לחיינו בטיפולי פוריות ואובחן במהלך ההיריון עם מום לבבי, לא היינו מוכנים לוותר עליו והוא עבר ניתוח לב פתוח בגיל חודשיים לאחר שהגיע למצב של אי ספיקת לב.

הוא עבר ניתוחים נוספים שונים עד גיל 4 וברוך השם היום הוא בן 10, בריא ומגלה לנו בכל יום את כוח החיים.

במהלך השמונה שנים האחרונות עברנו טיפולי פוריות קשים ומעייפים שבמהלכן היו לנו הריונות חוץ רחמיים ונותרתי ללא חצוצרות ובעקבות כמות ההורמונים שקיבלתי לגופי נוצרה לי בעיה רפואית ברחם ואיני יכולה להיקלט להריון.

בעקבות כך הרופא המטפל אמר לנו שהדרך היחידה שלנו להביא ילד נוסף ואח/ות לאורי היא רק באמצעות הליך פונדקאות.

 בהתחלה נשברתי, ההבנה שאני לא יכולה להיות בהריון קרע אותי מבפנים אך למרות הכל, מה שעמד לנגד עיננו זה לחבוק תינוק בזרועותינו ולהעניק לו את כל האהבה והחום שיש לנו ולהעניק לאורי אח שהוא מבקש המון שנים .

אורי מסתכל על החברים שלו ואומר לי: "אימא למה אין לי אחים?" ומצד שני הוא אומר לי: "אמא קשה לי לראות אותך עוברת את הזריקות האלו שמחלישות אותך.."

וכל מה שיש לנו להגיד לו שאנחנו לא מוותרים ועושים הכל על מנת להגשים לו ולנו את החלום בהרחבת המשפחה.

חשוב לנו שתבינו שעל תינוק נוסף אנחנו חולמים כל יום מחדש, מדמיינים את הרגע וזה כל מה שאנו מבקשים ומייחלים לו.

הליך הפונדקאות שלנו הוא בגיאורגיה ועלותו גבוהה מאוד. טיפולי הפוריות עלו לנו המון כסף במהלך השנים ואין ביכולתנו לממן גם את הפונדקאות ולכן אנו פונים ללב שלכם לעזור לנו להגשים את החלום שלנו למציאות.

כל תרומה שאתם יכולים להעניק תעזור לנו להתקדם במסע שלנו אל המטרה המיוחלת ולהגשים את החלום להביא ילד בריא לעולמנו ואח לאורי שכל כך מבקש זאת.

יעזור לנו מאוד גם אם תעזרו לנו לשתף את הסיפור הזה.

המון תודה על הזמן שהענקתם לנו 🙂

עמית, כפיר ואורי

סכום הגיוס – 200,000 ש"ח תאריך סיום הגיוס – 31.12.2022

התרומות עוברות דרך עמותת "גיוס מהלב" ע"ר 580672053

העברה בנקאית לקבלת קבלה 46 א – בסכום מעל 500 ש"ח בלבד דרך עמותת "טלי ביד רמה" – מזרחי טפחות, סניף 433 קרית גת, חשבון – 265461 – חובה לציין עבור עמית וכפיר חן על מנת שהתרומה תגיע ליעדה.

 

50938 ש"ח
נתרמו עד כה מתוך 250,000 ₪
ש"ח
נתרמו עד כה מתוך 200,000 ₪